fbpx

A KONFLIKTUS és KEZELÉSÉNEK NYELVE 

ELŐADÁSTRÉNING céges csoportoknak

1

NAPOs

TRÉNING

CÉGES

CSOPORTOKNAK

ÉRDEK
IGÉNY
LEHETŐSÉG

A KONFLIKTUS

és
KEZELÉSÉNEK

NYELVE

A konfliktus az ön- és érdekérvényesítés szükségszerű aktusa, az elvárások, az igények és a lehetőségek összehangolásának természetes velejárója – az üzleti életben is. 

A munkavégzés során a konfliktusok számtalan típusát kell kezelni. Konfliktusunk lehet a kollégáinkkal, a beosztottainkkal és a felettesünkkel, a partnereinkkel, a hivatalokkal etc. 

Az elkerülési és megküzdési stratégiák csak a megfelelő nyelvhasználat mellett működnek hatékonyan.

Előadástréningünk a konfliktus nyelv általi kezeléséhez nyújt nélkülözhetetlen tudást – vezetőknek és beosztottaknak egyaránt. Nyelvi programunk a konfliktuskezelési megoldáscsomagok hasznos, gyakorlati kiegészítője.

TUDATOS KOMMUNIKÁCIÓ
Melyek a nyelvben rejlő konfliktuskezelési lehetőségek?
TUDATOS KOMMUNIKÁCIÓ
PARTNERI VISZONY, KOLLEGÁLIS KAPCSOLATOK
Milyen következménye lehet nyelvi megnyilvánulásainknak?
PARTNERI VISZONY, KOLLEGÁLIS KAPCSOLATOK
ÖNÉRVÉNYESÍTÉS, STÍLUS, NYELVI ESZKÖZÖK
Hogyan fejezzük ki a megfelelő módon igényeinket és problémáinkat?
ÖNÉRVÉNYESÍTÉS, STÍLUS, NYELVI ESZKÖZÖK
ÁRNYALT ÖNKIFEJEZÉS, KÉPVISELET
Milyen mögöttes üzenete van/lehet mondandónknak, egy adott nyelvi megnyilvánulásnak?
ÁRNYALT ÖNKIFEJEZÉS, KÉPVISELET
lingvi kurzus ajánlatkérés
kapcsolat

kérj

ajánlatot!

Az előadástréning díja a résztvevők létszáma és a helyszín függvényében változik. 

Kérj ajánlatot a lenti gombra kattintva vagy a Kapcsolat menüpontban található elérhetőségek valamelyikén!

Helyszín: megállapodás szerint (irodátokban vagy külső helyszínen)

Kapcsolattartó: Benkő Eszter

(Visited 69 times, 1 visits today)